110223

Jag känner mig ovanligt pigg idag efter att ha gått stängning till 02. Hundarna ville upp 07, som vanligt, så det var bara att pallra sig upp och efter det blev det några timmar i soffan framför nyhetsmorgon samt prat med Sandra i 40 min. Imorgon ska vi träffas och luncha, nice! Hon är så duktig som pluggar högskola samt tränar som en galning - jag vill också! Längtar tills gymnasiet är slut bara för att få börja på Mälardalens. Jag längtar till och med till att börja pendla, hur knäppt är inte det?

Just nu sitter jag med Make Up Stores Mudmask som är helt knallblå. Huden blir helt knäpp av allt hamburgerflott och konstant stress och eftersom jag har en sådan snäll mamma så fick jag både mudmask och fuktmask av henne i julklapp. Jag fick en mask av Kenny från Dermalogica också men den är så groteskt dyr så jag snålar som tusan med den.

Idag har jag som mål att bli klar med sista religionsuppgiften och om jag får lite tid över ska jag läsa lite NK! Nu måste jag dra igång, bye!


jag saknar sommaren! (och att vara slingad, redan trött på brunt, men det pratar vi inte högt om...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0