miss stone heart

Idag har det varit en lugn dag i skolan. Dans 9 - 12, två timmars håla och sedan en lektion. Man är dum som inte utnyttjar hålorna bättre än vad man faktiskt gör - istället för att sitta och prata om den kommande studentkryssningen så hade jag kunnat fixa en massa arbeten som jag istället måste fixa med nu.

Ikväll blir det en fika med Linda på Wickmans. Det är helt sjukt att det faktiskt är flera år sedan vi umgicks sist men ändå så känns det som igår och jag är inte ett dugg nervös. Hon är en bra vän, helt enkelt! Vi ska förhoppningsvis brainstorma lite företagprylar (och London!) och jag tror att hon kommer hjälpa mig att inse vad jag ska satsa på i livet. Hon är oerhört strukturerad, framåt, lättlärd, positiv och allmänbildad - allt det jag skulle vilja vara med andra ord, hehe.

Nu ska jag fokusera lite på skolan och sedan så måste jag måla om naglarna. Den senaste lacket jag köpte från HM, "miss stone heart", ser groteskt ut när det väl sitter på naglarna - som om jag hade doppat fingrarna i cement, ungefär. Efter det ska jag planera nästa vecka med allt som har med jobb, träning och hundar att göra eftersom jag hatar att inte ha en plan inför varje dag. 



Drömde om min gamla 200 för någon natt sen. Ser det som ett tecken för att ta ett fetinglån för att köpa en fetingbil ;) Ser fram emot sommaren 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0