sportlov!

Idag är det första dagen på sportlovet! Känner att jag är värd det efter helgens slit. Imorgon drar det igång igen, 16 - 02 tis, ons, torsd och sedan ett glidarpass 14 - 19 på fredag. Vaknade redan klockan 6 imorse men låg kvar till 8 då hundarna ville gå ut i snöstormen. Nu ligger Dalton på fönsterbrädan och man kan se hur hans päls flyger runt från ångorna av värmen. Fönsterbrädan har blivit hans nya favoritplats medans Cossi helst gräver ner sig bakom soffkudden. 

Är det bara jag som tycker att februari har rullat förbi sjukt snabbt? Ska livet fortsätta så här? Månader och dagar som bara flyger förbi? Dags att börja ta vara lite på livet, tror jag. 

Nu ska jag fortsätta med att försöka få liv i syrran! Vi höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0